Orgelconcert

Op deze dag organiseert de stichting: Stichting Culturele Muzikale Activiteiten Flevoland een dag met diverse concerten op ons mooie Pels orgel. Dit valt mooi samen met de doelstelling van deze stichting alsook van onze stichting.  Hun stichting is ontstaan uit de passie en liefde voor het orgel als instrument. Als stichting willen zij het publiek laten kennismaken met de veelzijdigheid van dit magnifieke instrument. Van oudsher is het sterk verweven met de kerkdiensten en het begeleiden van de samenzang. Maar er is meer mogelijk met het orgel, respect hebbend voor het gebouw waar het in is gebouwd. Dit willen zij en natuurlijk ook wij als stichting graag promoten en laten horen.

Als stichting stellen ze zich ook ten doel het organiseren en bevorderen van culturele en muzikale activiteiten. Ook willen wij iedereen de gelegenheid geven te genieten van de rijkdom van muziek. Het moet dus laagdrempelig zijn, bereikbaar voor iedereen.

Meer informatie zie dit artikel

02 juli 2022
Expired!